zaterdag 9 november 2013

Officieel telefoonloos

En dan is het zo ver, ik ben telefoonloos. Nou ja niet helemaal onze vaste telefoon werkt gewoon nog en manlief heeft nog altijd zijn mobiele telefoon maar ik zelf heb geen mobielnummer meer, al een paar maanden terug is het abonnement beëindigd met ingang van november. Of ik het ga missen? Ik denk totaal niet, de laatste keer dat ik mijn mobiel uit de kast haalde was in april toen de kinderen opgenomen werden in het ziekenhuis, het. Was wel erg makkelijk altijd bereikbaar te zijn voor familie over de stand van zake maar toen we weer allemaal gezond thuis waren belande mijn mobiel direct weer in de kast, en daar ligt hij nog steeds. Dus 17 euro per maand voor iets wat niet gebruikt word vinden we te veel en word vanaf deze maand braaf overgemaakt naar de hypotheek rekening.

Tja wat nu als de kinderen weer in het ziekenhuis terecht komen, of als er iets anders gebeurd waardoor ik echt een mobiel nodig zou hebben. Dan denk ik dat er vast wel iemand in de buurt is met een mobiel die ik Heel even zou kunnen gebruiken. Of ander een pre paid kaartje aan schaffen. Maar tot die tijd, ben ik telefoonloos, wat een heerlijk rustig idee.

Kun jij je een telefoonloos leven voorstellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten