zondag 19 april 2015

Boodschappen week 16

Dat de boodschappen deze week over budget zouden gaan dat was van te voren te verwachten. Toch viel het mij erg mee.

We gaven deze week 91,77 euro uit aan de boodschappen. Dat is slechts een kleine overschrijding van 1,77 euro. En dan te bedenken dat we best veel uitgaven aan non food producten. Ik kocht 4 pakken luierbroekjes in de reclame voor 27.95. 3 tubes tandpasta voor 2,60. 2 pakken billendoekjes voor 1,99. Haar mousse voor 3,69 en maandverband voor 2.98. Totaal 39.21 euro. Ik gaf dus aan eetbare producten 52.56 euro uit.

De aankoop van het maandverband zorgde voor een roodhoofd bij de kassa. Jongste zoontje was mee boodschappen doen. Hij vroeg aan mij: Mama wat is dat voor een pakje? Ow dat is iets voor mama antwoorde ik. En vervolgens stopte ik het in mijn tas. Waarop zoontje zei. Ja dat zijn mama luiers zeker? Maar jij bent toch geen baby meer! De vrouw achter de kassa proestte het uit. En ook de man achter mij in de rij moest enorm lachen. Daar stond ik dan met een roodhoofd af te rekenen.

1 opmerking:

  1. Hahaha, geweldig verhaal!

    Maar netjes gedaan met de boodschappen verder want inderdaad veel nonfood.

    BeantwoordenVerwijderen