donderdag 12 november 2015

klantvriendelijkheid en service

Sinds ik glutenvrij eet probeer ik steeds vaker de producten uit van het merk schar.
Dit keer had ik gekozen voor ciabatta afbakbroodjes.
Op het moment dat ik de broodjes uit de verpakking haalde vond ik ze wel erg licht aanvoelen.
Bij een van de broodjes drukte ik mijn duim door de korst bij het oppakken en zag tot mijn verbazing dat het broodje helemaal hol van binnen was. Ik hoopte stiekem dat het tover broodjes zouden zijn.

Dat ze dus heerlijk gevuld uit de oven zouden komen. Helaas was dat niet het geval, wel waren de broodjes heerlijk luchtig. Samen met manlief maakte ik nog grapjes dat ze geen eens gebakken lucht hadden verkocht omdat ik de broodjes zelf nog mocht afbakken. Omdat ik me oprecht afvroeg of het de bedoeling was dat de broodjes leeg aangeleverd waren besloten we om er foto's van te maken en die op te sturen naar de klantenservice van schar. De volgende dag hadden wij al een antwoord. Ze boden hun excuus aan en lieten weten dat dit zeker niet de bedoeling was. Ze hoopte ons niet kwijt te raken als klant en zouden als excuus ons het product opsturen.

Twee weken later ontving ik inderdaad een pakket van schar. Daarin zaten maar liefst 4 producten. Helaas niet de ciabatta afbakbroodjes waar ik inmiddels wel erg nieuwsgierig naar ben maar wel een rol met koekjes, een zakje zoutjes, een fruit reep en boterhammen. Al met al ben ik meer dan tevreden met de manier hoe schar dit heeft opgelost.



Hebben jullie wel eens een klacht ingediend bij een bedrijf? Hoe is de afhandeling van de klacht verlopen?

3 opmerkingen:

  1. Dat heeft de Spar goed gedaan zeg. Zo hoort het eigenlijk ook.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik eigenlijk nooit producten van schar. Heb je de Kaiser broodjes(diepvries) van de jumbo al eens geprobeerd? Onze zoon is er dol op!
    Leuk om je blog door te lezen! Ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen